Mina ja Opus Dei liige?

Lastes silma üle kommentaaridest, mis minu artikli suhtes Delfis kirjutati, jäi silma väide, mida on ennegi minu artikleid kommenteerides esitatud: nimelt see, et ma kuuluvat organisatsiooni nimega Opus Dei.

Olgu siis siin kohal selgelt välja öeldud, et see väide ei vasta vähimalgi määral tõele, sest kuigi tunnen nii Eestis kui Soomes õige mitmeid Opus Dei liikmeid — kes on muuseas väga head inimesed –, ei ole ei mul ega ühelgi mu pereliikmel selle organisatsiooniga mingeid sidemeid, samuti ei plaani ma neid luua. Ka ei saa ma Opus Deilt mingeid korraldusi ega juhiseid, millest oma tegevuses lähtuksin. Samas ei pea ma Opus Deisse kuulumist kuidagi häbenemisväärseks asjaoluks ning kui ma tõesti oleksin organisatsiooni liige, ei teeks ma sellest mingil juhul saladust.

Tõtt-öelda ei olegi ma mõistnud, miks Opus Dei liikmelisuse kohta avalikult infot ei saa ja pean nentima, et minagi ei tea, kes kõik Eestis Opus Dei liikmed võiks olla. Kardan, et nii mõnedki Opus Deiga seonduvad ja seejuures täiesti alusetud kuulujutud on saanud alguse tõsiasjast, et kuigi oma kodulehelgi väidetakse, et “Igasugune salastamine on Opus Dei põhikirja kohaselt selgelt keelatud”, ümbriteseb organisatsiooni siiski saladuse oreool. Nt ei õnnestunud mul, võib-olla oma oskamatuse tõttu, Opus Dei kodulehelt leida mitte ühegi organisatsiooni esindaja nime, kontaktandmeid, põhikirja ega nende kabelite aadresse.

2 Responses to Mina ja Opus Dei liige?

  1. Kõik olemas. Kirjuta, helista või joonista! Pole seal salajast midagi.
    http://ee.opusdei.org/et-ee/contact/

Leave a Reply

